لالایی
آهسته و بازمزمه
آهسته و بازمزمه دوستت دارم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
خاطرات یک خون آشام و ماوراطبیعه
ناله ی نی
لحظه های آرام
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آهسته و بازمزمه و آدرس coo90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
گندم
محمد سام

آرشيو وبلاگ
5 آبان 1390
4 آبان 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 11:3 :: نويسنده : گندم

لالا گل مریم 
لالا عزیز من
لالا گل مریم
لالا عزیز من
دیگه وقتش رسیده تو آغوشم بخوابی
باید برای فردا جای خورشید بتابی
من می خوام حکایت عشق تو رو همه بخونن
تا که تموم دنیا قدر عشق رو خوب بدونن
لالا لالا گل مریم

لالا لالا عزیزمن





نظرات شما عزیزان:

nameless
ساعت21:45---13 آبان 1390
سلام.موفق باشي
خوابيدن بدون لالايي و قصه
بگير آسوده بخواب بي درد و غصه
ديگه كابوس زمستون نميبيني
تو خواب گلهاي حسرت نميچيني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: